Franču kosmētikas mēnesis - Bioderma, Vichy, La Roche-Posay un citiem franču zīmoliem atlaides līdz -40%! Skatīt >

Asinsspiediena mērītāji

Filtri
Pielietoti filtri: Noņemt visus
Kategorija
Cena, €
Zīmols
Dzimums
Izcelsmes valsts
Atcelt filtrus
MICROLIFE BP B1 Classic augšdelma tonometrs, 1 gab.

Šis asinsspiediena mērītājs ir paredzēts asinsspiediena mērīšanai cilvēkiem vecumā no 12 gadiem.

Lasīt vairāk
-45%
MICROLIFE BP B1 Classic augšdelma tonometrs, 1 gab.
3073 5588
ROSSMAX X5 augšdelma tonometrs, 1 gab.

PARR tehnoloģija atklāj aritmiju regulāras asinsspiediena pārbaudes laikā bez papildu lietotāja iemaņām.

Lasīt vairāk
ROSSMAX X5 augšdelma tonometrs, 1 gab.
6999
EVOLU Intelligent augšdelma tonometrs, 1 gab.

Augšdelma arteriālā asinsspiediena mērītājs EVOLU Intelligent.

Lasīt vairāk
-25%
EVOLU Intelligent augšdelma tonometrs, 1 gab.

Drīz būs



Vai man iegādāties asinsspiediena mērītāju?

Asinsrite nodrošina organismu ar dzīvībai nepieciešamo skābekli un barības vielām. Veselīgs asinsspiediens ļauj tev baudīt dzīvi, kustēties un justies labi. Lielisks palīgs sirds un asinsvadu sistēmas veselības uzturēšanai var būt asinsspiediena mērītājs.

Kā asinsspiediena mērītājs var tev palīdzēt

Bieži vien paaugstināts asinsspiediens nerada pamanāmus simptomus vai rada simptomus, kam var būt arī citi skaidrojumi, piemēram, nogurumu, galvassāpes, nervozitāti, miega traucējumus. Tādēļ asinsspiediena mērītājs var ieviest skaidrību un palīdzēt laicīgi identificēt paaugstināta asinsspiediena problēmu. Neārstēts paaugstināts asinsspiediens parasti rezultējas zemākā dzīves kvalitātē, jo tas var radīt nespēku, elpas trūkumu, reiboņus. Tāpat augsts asinsspiediens ievērojami palielina infarkta, insulta un asinsvadu slimību risku

Savukārt tiem cilvēkiem, kas jau aktīvi mēģina pazemināt asinsspiedienu ar medikamentiem, uzturu, fiziskām aktivitātēm un citām dzīvesveida pārmaiņām, asinsspiediena mērītājs ir vienīgais rīks, kas norādīs, vai rīcības plāns ir efektīvs.

Kam nepieciešams asinsspiediena mērītājs

Asinsspiediena mērītājs ir noderīgs ikvienam, neskatoties uz to, vai cilvēks jau atrodas kādā no riska kategorijām. Problēmas ar asinsspiedienu parasti nav tūlītēji pamanāmas, tādēļ nepārbaudoties tu nevari būt drošs, ka tava asinsrites veselība nav apdraudēta. Regulāra asinsspiediena mērītāja lietošana ļauj pamanīt novirzes no normas un rīkoties, lai novērstu to cēloņus.

Tomēr īpašu uzmanību savas asinsrites veselībai būtu jāvelta un asinsspiediena mērītāju regulāri būtu jālieto cilvēkiem, kas ir vecāki par 40 gadiem, kam jau konstatētas sirds un asinsvadu problēmas, cukura diabēts, nieru darbības problēmas, cilvēkiem ar lieko svaru, paaugstinātu holesterīna līmeni, smēķētājiem un tiem, kuru tuviem radiniekiem ir bijuši agrīni infarkti vai insulti. 

Rezultāts, ko vēlies redzēt savā asinsspiedena mērītājā

Optimāls asinsspiediens cilvēkam jebkurā vecumā ir 120/80 mm Hg. Pirmais no skaitļiem raksturo augšējo jeb sistolisko asinsspiedienu — asinsspiedienu sirds saraušanās brīdī, bet otrais skaitlis apraksta apakšējo jeb diastolisko asinsspiedienu - spiedienu brīdī, kad sirds atslābst un gatavojas nākamajam ciklam. Ja asinsspiediena mērītājs uzrāda rezultātu 140/90 mm Hg un augstāku, tas uzskatāms par paaugstinātu asinsspiedienu, un ir jākonsultējas ar ģimenes ārstu par to, ko darīt, lai šo problēmu risinātu. Jo augstāki asinsspiediena rādītāji, jo augstāki veselības riski. Vairums asinsspiediena mērītāju uzrādīs arī pulsu. Normāls pulss miera stāvoklī ir 60-18 sitienu minūtē.

Kādu asinsspiediena mērītāju izvēlēties

Asinsspiediena mērītāji jeb tonometri ir plaši pieejami aptiekās. Asinsspiediena mērītāji neatšķiras pēc to fundamentālajiem darbības principiem, bet noteikti modeļi var būt vairāk vai mazāk piemēroti konkrētiem lietotājiem. Piemēram, jāņem vērā, ka modeļi ar plašākām funkcijām, piemēram, tādi, kas saglabā mērījumu datus tiešsaistē, var būt sarežģīti lietošanā cilvēkiem ar zemāku tehnisko pratību. Vienlaikus, šādi asinsspiediena mērītāji ar savu daudzfunkcionalitāti var būt ļoti noderīgi tiem, kam tehnoloģiju apguve nesagādā grūtības. 

Parasti asinsspiediena mērītāji ir jālieto, uzliekot to aproci uz augšdelma, bet ir modeļi, kas mēra spiedienu no apakšdelma. Šādi asinsspiediena mērītāji būs vairāk piemēroti cilvēkiem līdz 40 gadu vecumam, jo jaunākiem cilvēkiem asinsvadi atrodas tuvāk ādai, un mērījumi būs precīzāki. 

Pirms asinsspiediena mērītāja iegādes izmēri savas rokas apkārtmēru un salīdzini to ar ražotāja informāciju par to, kādām rokām ierīces ir piemērotas. Asinsspiediena mērītājiem var būt dažāda izmēra aproces. 

Lasi vairāk par asinsspiediena mērītāja izvēli šeit un nebaidies jautāt farmaceitam par to, kāda izvēle būs tev labāk piemērota.

Kā izmantot asinsspiediena mērītāju

Lai ar asinsspiediena mērītāju izdarītie mērījumi būtu korekti, nepietiek spiedienu mērīt tikai vienreiz. Visprecīzākie rezultāti tiks iegūti, ja spiedienu mērīsi dažādos dienas laikos — uzreiz pēc pamošanās, pēc brokastīm, pēcpusdienā, pirms gulētiešanas. Mērījumus vēlams atkārtot vairākas dienas pēc kārtas. Jāņem vērā, ka fiziskas slodzes laikā un stresa apstākļos spiediens būs paaugstināts, tādēļ pēc tiem jānogaida vismaz desmit minūtes pirms asinsspiediena mērītāja izmantošanas. 

Spiediens jāmēra, sēžot mierīgi an nesakrustotām kājām, asinsspiediena mērītājam atrodoties uz kailas rokas, nesarunājoties mērījuma laikā. Mērījumu neveic uzreiz pēc kofeīna saturošu dzērienu lietošanas vai smēķēšanas.

Noliekot asinsspiediena mērītāju malā

Asinsspiediena mērītāja izmantošana ir solis pretī veselīgam asinsspiedienam, tomēr galvenais darbs paaugstināta asinsspiediena novēršanai jāveic pēc mērījumu veikšanas. Asinsspiedienu ietekmē dzīvesstila faktori, bet nopietni paaugstināta asinsspiediena gadījumā, visticamāk, ārsts noteiks arī medikamentu lietošanu. Lai cīnītos ar paaugstinātu asinsspiedienu, tiek rekomendētas sekojošas dzīvesveida pārmaiņas:

  • Regulāras fiziskās aktivitātes
  • Alkohola patēriņa samazināšana
  • Smēķēšanas atmešana
  • Veselīgs uzturs (neēst par daudz, ēst mazāk trekni, samazināt sāls daudzumu uzturā, ēst vairāk augļu, dārzeņu un pilngraudu produktu
  • 7-8 miega stundas katru dienu.